Haziran 2015 tarihine kadar MacBook bilgisayarlarla birlikte gelen sınırlı sayıda Apple USB-C şarj kablosu, bir tasarım sorunu nedeniyle çalışmayabilir. Sonuç olarak, güç adaptörüne sorundan etkilenen kabloyla bağlı olduğunda MacBook'unuz şarj olmayabilir veya kesintili olarak şarj olabilir.
Apple, yeniden tasarlamış yeni USB-C şarj kablosunu ücretsiz olarak tüm uygun müşterilere verir. Bu program tek başına aksesuar olarak satılan Apple USB-C şarj kablolarını da kapsar.
MacBook sahipleri yeni bir USB-C kablosu almak için aşağıdaki değiştirme sürecini izlemelidir.
Etkilenen kabloyu tanıma
Etkilenen kabloların üzerinde, "Designed by Apple in California. Assembled in China." damgası vardır. Yeniden tasarlanan yeni kablolarda bu metinden sonra seri numarası yer alır. Aşağıdaki resimlere bakın.
Etkilenen kablo | |
Yeniden tasarlanan kablo |
Değiştirme İşlemi
Lütfen yeni USB-C kablosu almak için aşağıdakilerden birini seçin. Bu programa uygunluğun doğrulanması için MacBook'unuzun seri numarası gereklidir. Seri numaranızı nasıl bulacağınız hakkında buradan bilgi edinebilirsiniz.
- Bir Apple Satış Mağazası bulun. Genius Bar rezervasyonu önerilir.
- Bir Apple Yetkili Servis Sağlayıcısı bulun.
Ek Bilgiler
Dünya çapındaki bu Apple programı, MacBook'un standart garanti kapsamını genişletmez.
Bu sorun nedeniyle yapılan değiştirme için ödeme yaptığınızı düşünüyorsanız para iadesiyle ilgili olarak Apple'a ulaşın.
Program etkilenen USB-C şarj kablolarını kapsar ve 8 Haziran 2018 tarihine kadar geçerlidir.